1396/01/04
فیلم و کلیپ

الماسی برای فریب
مستند « الماسي براي فريب » به ماجراي نفوذ محمدرضا مدحي يکي از عوامل اطلاعاتي ايران، به سيستم امنيتي غرب و اپوزوسيون مي پردازد. در اين مستند به چگونگي ورود محمدرضا مدحي به سيستم اطلاعاتي- امنيتي آمريکا و نيز ديدارهاي وي با هيلاري کلينتون و ديگر مقامات آمريکايي پرداخته مي شود. همچنين از ارتباط محافل فتنه با سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه نظير موساد و سيا پرده برداشته مي شود . جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



ذکاوت سید
قسمتی از مستند ردپای گرگها . ذکاوت شهید سید اسدالله لاجوردی (دادستان انقلاب تهران )در پی بردن به ماهیت یک جاسوس گروهک منافقین که قصد داشت با تماس تلفنی او را تخلیه اطلاعاتی کند .جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



تخلیه تلفنی
قسمتی از مستند ردپای گرگها . تلاش برای تخلیه تلفنی اطلاعات توسط گروهک منافقین از بعضی از مسئولین در ایران و گزارش آن به رژیم صدام. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.
 



مخاطبین پیش فروش شده
شبکه های ماهواره ای و اینترنت از جمله دام هایی هستند که بسیاری از فریب خوردگان را بدام انداختند،برخی رسانه ها با پخش آگهی های رژیم صهیونیستی در واقع اعتماد مخاطبین خود را پیش فروش می کنند. ببینید چگونه برخی از این مخاطبین بدام افتادند، بخش دوم از مستند زیبای «برای جاسوسی» درمورد راه ها و فعالیت های جدید جاسوسی. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



هدف دشمنان از به دام انداختن نخبگان چیست
هدف کلی از به دام انداختن متخصصان و نخبگان کشور تنها و تنها به جهت ایجاد اخلال در نظم مراکز مختلف از قبیل حمل و نقل، شبکه برق و غیره، آنهم بخاطر ایجاد نارضایتی عمومی و در نهایت براندازی نظام بوده است. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



جذب نیرو از طریق سایت های کاریابی
شبکه های جاسوسی از راه کارهای متفاوتی برای جذب نیروهای مد نظر خود استفاده می کنند، یکی از این روش ها سایت های کاریابی در خارج از کشور می باشد که در اینجا به گوشه های از نحوه فعالیت آنها اشاره می کنیم. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



جذب مخاطب در فضای مجازی
امروزه تمام نهادهای فرهنگی و البته تمام مجموعه های که دغدغه ی فرهنگ را دارند باید در کنار نیاز سنجی مخاطب، تولید محتوا را در اهم وظایف خود قرار دهند تا تلاش در جهت جذب حداکثری مخاطب داخلی به سرانجام برسد، به همین خاطر موضوع این برنامه مرزهای شیشه ای جذب مخاطب در فضای مجازی می باشد. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.

 



سوء استفاده از جریان آزاد اطلاعات و شبکه های اجتماعی
سایت های ارتباط اجتماعی که در خدمت سیستم های خبری و اطلاعاتی هستند با دسته بندی اطلاعات شخصی افراد بدنبال اطلاعات جامعه شناختی کشورهای مورد هدف هستند، تا برنامه ریزی های خود را با کمترین ضریب خطا انجام دهند. جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک نمایید.